Uspon na Kavkaz 2010

31 jul 2010

naslovna-KavkazMjeseci i dani fizičkih priprema, skupljanje para i opreme, završavanje privatnih obaveza, priveli su se kraju 25.06.2010.godine kad sam potpuno spakovan krenuo busom iz Banja Luke za Beograd, odakle je trebalo da avionom letimo za Moskvu. U BG sam upoznao ostatak ekipe sa kojom sam narednih 15 dana proveo družeći se kao sa najboljim prijateljima. Tu ekipu su sačinjavali planinari i alpinisti iz Novog Sada – Lazar Popara (vođa ekspedicije) i Željka Radočaj; iz Beograda – Dejan Apostolović sa djecom Nokolajem Apostolovićem i Branislavom Apostolović; iz Crne Gore – Biljana Medenica; iz Londona – Aleksandar Kudić; i ja iz Banja Luke. Dakle, ekipa prepuna stranaca, a eto svi istim jezikom pričaju.

Uspon na Triglav 21. - 23.03.2009.

20 novembar 2009

Naslovna_TriglavNa nagovor mog drugara Srdjana odlučili smo se na jednu ozbiljniju alpinističku avanturu.

Zbog one narodne, pare nisu problem, para nema, u uži izbor su usli Grossglokner (Austrija) I Triglav (Slovenija). Uslijedila je komplikovana procedura nabavke viza za zemlje Šengena.

Ali, ipak, nekako smo i to obavili. Sad se samo čekalo lijepo vrijeme, uspon je planiran za dane vikenda. Kao za inat, prošao je jedan vikend, loše vrijeme, pa drugi, pa treći. Jos jedan i istekla bi nam viza. Srećom, najavili su tako, tako, lijepo vrijeme.

Nezaboravan izlet na Klekovaču 2008.

19 novembar 2009

Naslovna_Kelkovaca_2008Na Zokinu i moju inicijativu na jednom treningu PK Extreme predložen je jednodnevni izlet na Malu Klekovaču (1761m). S obzirom na duh i sposobnosti penjača u klubu i uz predlozeno osmatranje potencijalnih stijena za penjanje odazvao se na nase iznenađenje veliki broj članova. U ekipi bili su Zoka-vodič, Pirčo, Dragana, Jaca, Igor vojnik, Zuba, Šljuka, Maja, Mirjana, Moljac, Dajana, Čola, Čolina mama i ja Zagi… Krenuli smo iz Banjaluke automobilima u 6:00h te smo se uputili preko Manjače prema Drvaru, na pola puta Petrovac-Drvar, na Oštrelju skrenuli smo lijevo prema Klekovači. Na jednom proširenom mjestu parkirali smo automobile te se odatle uputili pješice putem koji nam je pokazao vodič puta Zoran Šarić-Zoka.

div style=

Pohod na Osječenicu 8.12.2008.

19 novembar 2009

Naslovna_Osjecenica_2008Bio je decembar mjesec, kod nas snijega ni za lijeka, nema pa nema, a vrijeme bezveze, hadno, kisa…. Nema druge nego ići negdje na planinu. Dogovor je pao, idemo na Osječenicu. Osječenica je predivna planina, pogotovo u zimskom periodu. Visoka je 1795m, makar tako pise gore, vjerovaćemo im na riječ.

Krenuli smo ranom zorom iz Banjaluke, nas 5, Zagi-vozač, Zuba, Zoka, Srdjo I ja (Sljuka). Stigli smo u Petrovac, pogledamo gore, prema vrhu, sve bijelo, planina je pod snijegom, djelomično obavijena maglom, kao poručeno.

Uspon na Lisinu 24.11. 2008.

19 novembar 2009

Naslovna_Lisina_2008Dobili smo poziv od nasih drugara iz PD Vidik Mrkonjic grad da ima se pridruzimo na otvaranju novog planinarskog doma na Lisini. Dok si rekao keks skupila se vesela druzina penjača-planinara. Uspon je počeo od jezera Balkana pa okolo naokolo do Lisine. Domaćini su nas sjajno dočekali, sa vrućom čorbom iz kotlica i hladnim pivom, našla se tu i jedna torta, sve u svemu doček za 5. Proveli smo par sati na vrhu razgledajući dom i okolinu. Oko 3 popodne uslijedio je povratak do jezera. Ovo je bila jos jedna u nizu uspješnih akcija.

Kontakt

Dođi, treniraj, upoznaj sebe, upoznaj druge, kampuj, putuj, osjeti slobodu, osjeti prirodu, prepusti se avanturi!

Pozovi:
 +387 65 779 027
 +387 65 303 034
 +387 66 889 859

Email:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Posjetite nas:

Extreme Studentski penjački centar
Kampus Univerziteta u Banja Luci
Bulevar vojvode Petra Bojovića 1 (zgrada kotlovnice)