Pohod na Osječenicu 8.12.2008.

19 novembar 2009

Naslovna_Osjecenica_2008Bio je decembar mjesec, kod nas snijega ni za lijeka, nema pa nema, a vrijeme bezveze, hadno, kisa…. Nema druge nego ići negdje na planinu. Dogovor je pao, idemo na Osječenicu. Osječenica je predivna planina, pogotovo u zimskom periodu. Visoka je 1795m, makar tako pise gore, vjerovaćemo im na riječ.

Krenuli smo ranom zorom iz Banjaluke, nas 5, Zagi-vozač, Zuba, Zoka, Srdjo I ja (Sljuka). Stigli smo u Petrovac, pogledamo gore, prema vrhu, sve bijelo, planina je pod snijegom, djelomično obavijena maglom, kao poručeno.

Oko pola 10 ujutro ostavljamo auto i krećemo uzbrdo zakopčani do grla. Hladno je. Osječenica je prilično strma za penjanje, vrlo brzo počinje skidanje suvišne garderobe. Staza ide kroz bukovu sumu nekih sat i pol, dva zavisi od tempa pješačenja. Prtimo plitak snijeg. Na izlasku iz sume nas je iznenadio hladan vjetar, ponovo se oblačimo i nastavljamo preko brisanog prostora prema masivnim stijenama Osječenice. Stijena je potpuno okovana ledom, vjetar je formirao takozvane “peruške”. Pratili smo stijenu do uskog procjepa koji vodi prema vrhu. Vjetar je sve jači i nedozvoljava nam da se slobodno krećemo. Konačno smo na vrhu. Magla je svuda okolo, vidljivost je minimalna, dvadesetak metara. Nabrzinu smo se uslikali na vrhu, namjeravali smo da se upišemo u knjigu posjetilaca, ali kutija za knjigu je prazna.Našli smo jedan usjek zaklonjen od vjetra, pojeli po sendvič i polako krenuli nazad.

{phocagallery view=category|categoryid=47|limitstart=0|limitcount=0}

Kontakt

Dođi, treniraj, upoznaj sebe, upoznaj druge, kampuj, putuj, osjeti slobodu, osjeti prirodu, prepusti se avanturi!

Pozovi:
 +387 65 779 027
 +387 65 303 034
 +387 66 889 859

Email:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Posjetite nas:

Extreme Studentski penjački centar
Kampus Univerziteta u Banja Luci
Bulevar vojvode Petra Bojovića 1 (zgrada kotlovnice)